orang tua - tua lama memang pantang larang yang amat biler anak dara masih mentah dop nyanyi kat dapur . katanyer t tawen ngan orang tua =.= #kalau tua berharta xper la~sighhhhhh




kenapa begitu banyak gilerrrr pantang larang org tua melayu zaman purba dulu kala ???
#thinking =O


nak dijadikan citer yang memalukan

tym aneng balik kejer tadi
tym tunggu taxi
tym tuh aneng dok tepi minah2 Korea yang agak cun melecun ! meleleh air liur BEB !

tup . . tup . . .


aneng dapat satu mesej yang epi giler !



hihihi . meeting jumpa pegawai . LOAN da lulus . yippi !!!! ley la aneng lanje ntok rayer nanti . Alhamdulillah . memang skang nih ngah pokai tahap gaban ! nak beli tuuu . nak beli niiii . hati oh perasaan dah mula silih berganti . .


pakcik taxi : tiket adeq nk pi mana ?
aneng yang blur : .... ?
pakcik taxi : nak pi mana ?
aneng dengan bangganya jawab : Sunway lagoon !
pakcik taxi eran : lagoon mana buka deq malam2 neyh *sengeh kambing
aneng menahan malu : =.= lagoon perdana pakcik
pakcik taxi : berkhayal eh ???

ati cakap : eiiii . sengal kau PERASAAN ! ada lak nak p sunway lagoon malam2 bolam ginim .
perasaan cakap : bongok ! knapa tiba2 cakap sunway lagoon ?
mulut berbicara : salahkan MATA kau la !
mata : sebab aku tengok baju pakcik taxi tuh sunway lagoon . kau punyer pasal la OTAK !
otak : akibat berkhayal =.= tiba2 teringat kat pakcik APIT yang nak sgt mai sunway lagoon . hahahhahahaha

aneng bengam : shut up ati , perasaan , mulut , otak ! koram da buat aku malu di tempat awam lagi strategik ! dah2 ! aku nak naik taxi da nih . => khayal lagi :p


Ya Allah , malunyer aku . Damn U perasaan malukan aneng . sume orang tgk aku tym tuh




tidak kira baik atau buruk sila bagi pendapat & komen
saya menanti dengan sabar

0 pucuk surat:

 

Followers