my Green Juice !


こんにちは。
good afternoon


Anengです。
it's aneng



皆さん順調ですか?
is everyone doing fine ?



そうそう、ホームページをリニューアルしました!!
the home page is just got a renewal ! !



ピンクな感じですね!!
it's got a very pink right !



順調です!
i'm doing well too



皆さんも毎日順調に過ごせますように
wishing that everyone will be able to get bybeveryday smoothly



(laughs)



タイトル気になりますよね?
you must have guessed fron the title right ?



最近青汁にハマってます!
recently i got really into this green juice





その名も「私の青汁」!!
覚えやすい!笑
it's name is also 「My Green Juice (watashi no aojiru)」!!
it's easy to remember LOL !



抹茶みたいで飲みやすいです♪
it's easy to drink like powered green tea



ではでは、健康オタク談義でした。
dewa - dewa , it was a health otaku lecture




0 pucuk surat:

 

Followers