oh my Fukurou (ふくろう)

oh my God ! my fukurou . why u'r so notty ? am leaving for a week !da pandai curi2 keluar rumah .apa xckup ke aku bagi ???' (bajet banyak je umah aku bagi . . hahahha) tengking aku kepada fukurou atau nama manja + gedix nya ialah fukou .

aku pun mula mendukung fukou dengan penuh kasih + sayang . fukou . kenapa kau tak sahut ?kenapa dengan fukou aku nih ? tak buka mata pun ? majok dengan aku ke ?? sorry fukou marah kan kau . . rasa kesal mula menebal . kebimbangan mula merasuk minda ? fukou . . fukou . . Ya Allah , kenapa fukou aku berdarah ? kaki fukou tidak mencengkam aku . ? air mata mula bergenang . sebak =.=' ~

terus pergi ke dapur berbekalkan segelas air . dengan 1001 harapan menyuap kepada fukou . 'sedarlah fukou', getus hati kecil ku . tapi . . . fukou masih lagi 'tido'

aku cuba 'mendudukkan nya' . pelepabbbbb ! fukou menghempap kaki ku yang gebu . cehhh !


maaf fukou . aku tidak menjaga mu dengan baik . jahatnya aku meninggalkanmu sendirian tanpa makan + minum . kejam nya ! maafkan aku fukou .


10minit di bilik kecemasan . . .


fukou . . fukou . .


fukou menggerakkan kakinya . sighhhhh~ dengus fukou

Alhamdulillah . fukou da sedar . . thanx doktor amer bagi rawatan . .

kini aku gembira dengan fukou aku .


happening giler muka . hahhahaha .
(ni la bilik kecemasan . . di rumah amer )




.:: Fukurou (ふくろう) bermaksud OWL ::.

Photobucket sedey kan ??? harap fukou aku sehat sentiasa ^^

0 pucuk surat:

 

Followers