'' Kalau Saya Dapat RM300''


Photobucket



contest ni 101% dari sedari safra shukry . thx kepada sedara apit yang sudi mentag kepada saya . mungkin apit TAHU KOT sekarang saya memang cari duit lebih ^^ domo arigatou ne apit-san ! jasamu akan ku kenang selamanya ^^ .




Seorang pemenang hadiah utama

akan menerima wang tunai sebanyak RM300
(kenapa.. x percaya ke? hehehe betul ni wang tunai ringgit malaysia tiga ratus sahaja)

dan 3 hadiah saguhati sebanyak RM100 setiap seorang

Rezeki dari Allah swt perlulah dikongsi bersama dan diagihkan kepada yang lain2 supaya lebih banyak yang masuk kat kita nanti.. insyaallah..


Syarat2 & Cara penyertaan nya mudah saja
  1. Harus follow blog ini dan like fanpage INTBM
  2. Anda hanya perlu masukkan dan buat satu entri di blog anda bertajuk "Kalau Saya dapat RM300" post dalam bahasa melayu atau english je ye.. kang kalau bahasa lain xpandai baca la pulak.. hehehe
  3. korang perlu masukkan sekali banner contest dan link kan terus ke blog ni
  4. tag 1-3 orang kawan korang dan encourage dorang utk join sama. Sharing is Caring =)
  5. lepas dah publish entri boleh submit link di ruangan komen ye
  6. tarikh tutup penyertaan pada 15 Julai 2011 dan korang perlulah submit penyertaan korang sebelum pukul 11.59pm ye






ok , honestly memang sekarang ni aneng sedang kumpul duit . untuk perbelanjaan yang agak melampau di rantauan lebih2 lagi sejak Jepun dilanda tsunami baru2 ini . barang + kos semua dah naik . memang agak semput lah . tiket flight ke sana dah pun mencecah RM420+ (one way) . boley botak aneng dibuatnya ! ahax . niways , niat aneng join kontes nih bukan sebab nak sara diri or tampung hidup aneng di sana . setakat ni alhamdulillah semua cukup tapi kena la pandai2 berjimat cermat .



sebenarnya , aneng memang perlukan duit lebih sebab sahabat baik aneng sedari peguki . sepertimana cik safra ada menyatakan 'sharing is caring' oleh itu saya ingin terbitkan 1 lagi quote iaitu 'caring is loving' . damn i love her so much sebagai seorang rakan + sahabat sejati dan yang paling penting SEBAGAI SEORANG SAUDARA BARU bagi kita . dan andai aneng ada bajet yang lebih aneng teringin sangat nak beli telekung semayang + tasbih + kitab suci al - Quran + buku & CD panduan solat buat peguki . time aneng di jepun Peguki pernah menyatakan hasratnya nak convert . sedikit sebanyak aneng pun pernah kongsi ilmu yang aneng ada dengan peguki . Ya Allah , betapa besarnya Nur Hidayah - Mu . akan Aku jalankan tanggungjawabKu sebagai seorang khalifah & hamba untuk membimbing saudara baruku ke jalan yang lurus setakat yang terdaya . bergenang air mata aneng bila peguki menyuarakan hasratnya . Seriously , kat Jepun memang agak sukar untuk kami mencari sebarang fiksyen tentang keagamaan . setakat ini aneng hanya mengumpul buku - buku lama yang aneng ada sahaja sebagai panduan buat Peguki .

:// sama2 la kita berdoa agar peguki sentiasa terbuka hatinya untuk terus belajar agama rasmi kita

:// soe kalau BM aneng tak betul . xpandai sangat BM ^^ . saya pun mix . sengaja post entry dalam Malay




dengan ini saya tag kepada 3 sahabat saya
1 . aqilah syakinah
2. syraupmasin
3. rose johari


Semoga Berjaya!





comment wo shitekurete arigatou ne :0








 

Followers