bila cinta dah beralih angin


susahnyer bila cinta da beralih arah . damn shit ! lau libatkan ati & perasaan kompem air mata da macam hujan turun dengan lebat ! tisu berkotak - kotak wat sarang lipas ! ~sighhhhhhh
rumit . . rumit . . .





*************************





penat giler layan customer hari nih . macam - macam hal ada . customer dari Arab la paling banyak hal . da la tak berapa nak paham inggeris - arab nya . dah dua hari penim . #jangan-jangan da dapat jangkitan magrain =.= uhux


i've decided ! time rehat nanti aku nak pi window shupin ! biar release tension aku . . zzzz


tiba - tiba pintu hati aku diketuk suara - suara setan yang bernafsu : ''aneng , kasut ! beli kasut kompem ko bergaya stylo . lagipun esok kau kan ada event . tak kan ko nak nampak selekeh ! '' .
cis ! binatang kau setan ! tapi apakan daya bila iman senipis kulit bawang =.='
kaki hanya melangkah menjejaki kata hati tanpa sebarang tolehan *jangan pandang belakang !


sedang - sedang aku syok mentelaah kedai - kedai kasut yang giler punya SALE . . tiba - tiba




asalnye memang aku nak beli kasut converse tapi ntah macam mana la plak cinta aku beralih arah ke monsun timur laut ^^ *ntah ade ke tak angin nih . hentam jer . georafi aku k.o ^^
tiba - tiba mata tertumpu kat mende lagi bagus ! baik punyerrrrrr~ Zazzzzzzz !




kasut PLAYBOY terbaik !

..¶¶¶¶¶¶¶¶7………………………………$¶¶¶¶¶$
….¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢…………………………¶¶¶¶¶¶¶$
….ø¶¶¶¶¶$¶¶¶¶……………………..¢¶¶¶¶¶¶¶$
……¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶………………….¶¶¶¶¶¶¶¶ø
……..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢…………….¶¶¶¶¶¶¶¶¶o
…………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…………..¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………..¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…………¶¶¶¶¶¶¶¶¶
………………¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶7……o¶¶¶¶¶¶¶¶7
………………….7¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶….o¶¶¶¶¶¶¶¶
……………………….o¶¶¶¶¶¶¶¶….¶¶¶¶¶¶¶
………………………………….$¶¶¶o¶¶¶¶¶¶
……………………….o¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
………………….¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
………………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶7
…………….¶¶¶ø……¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………..¶¶¶¶……….¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………¶¶¶¶¶¶……¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
………………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
………………….7¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
…………………………o¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
……………………………¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1

uhux . =.= hati aku da 100% jatuh hati kat playboy . rela cari saiz kasut paling kecik =.=
sorry ye kak jurujual susahkan akak cari saiz saya . hati da berkenan . tak leh da nak paksa - paksa lupakan jer =.=

4 pucuk surat:

Nurul Husna

hikhik ! lawa kasut ! lepas nie xmo beralih angin lagi taw . mmuahh ! love u aneng ...

Unknown

hhihi. . . tp memang takley tahan bile tgk playboy nih . ^^

feeza macho

hee ^_^ aja kite lukih boleh ? kite suka sangat2 tp skit2 je reti ta hebat cm aneng :( lg pon sme la umi ta kasii T ^ T

Unknown

^^ aneng pon x de la berguru dengan sesiapa atau ambil apa2 kelas . semuanya praktis sendiri . insyaallah nanti aneng wat tutorial ya ^^

 

Followers