menggila jam 4 pagi waktu Malaysia

tak taw la cmner nk mula entry nih . tp ati mmg beshhh giler bler dpt menggila mcm dulu2 . tym jiwa aku 70% jiwa lelaki . haha .

asal2 aku gi melencong umah pk sedara aku kat Rawang untuk 3D2N . tup2 bile masuk bilik aku ternampak mnde nih secara tak tersengaja yg amt disengajakan oleh pk sedara aq tuh !




apa pun ati da riang ria cornflakes ! *mentang2 dh nk rayer xD




jorannnnnnnn !!!! tiba2 ati berderau jer nk gi memancing =)


aku yg mengharap : A.Amer ! byk joran lam bilik ?? menggila lagi ke sekarang ?
pk sedara aku (sambil senyum kambeng !) : a'ah . tym2 gila sgt la tuh pegi . nape ?
aku dgn harapan tggi : jummmmmmm kite wt gile cok . A.Amer mintak la cuti cok . ^^
pk sedara aq yg sputim abessss : bereh ! mlm nih ? ke gane ?
aku yg epi (sambil2 mlompat ank tiri) : yayyyyy !


******** sanggup berjaga sampai kul 4pg ********


Yeah I'm a night owl too, and it's pretty convenient to be able to watch it at midnight or 4am ! anything for my great HOBBY !




da bersiap2 nk p ke sungai ^^

abg + adk laki + pksdare + AKU = GILA !



Bongok !- ada ke soh aku bawa umpan + bakul + joran ?? x berkeperimanusiaan ! huh !






~suria belum timbul di ufuk timur . tido lg bes ! tggu jer ikan melekat~


dari jam 4pg sampai kul 7 -------> setia menanti





wesss ! wessss ! tutup mulut korang tuh ! x pernah tgk ikan besar bapak ke ? ahhahahah . tym nih aku pun excited GILA bile kwn pk sdare aq dpt ikan sebesar nih !


aku ???


aq pn dpt laaaaa . siakap itam . tp x sempat nk snap pic =( xbawa nset )=

yg nih jer abg aq smpat amek






harap dpt dtg menggila lagi di sini ^^






0 pucuk surat:

 

Followers