help me out !!! tolong cari jalan kebenaran !!!

STICKY POST
*** UPDATE ***


hello bloggers ,
harap semua sihat . lebih - lebih lagi dalam mengerjakan ibadah - Nya . harap bloggers mematuhi Rukun Islam yang asas (ke-3) dengan iman yang mantap . sebagaimana Aneng juga menjalani Rukun Islam dan mengerjakan ibadahnya (kerja).

" Wahai orang-orang yang beriman, telah diwajibkan ke atas kamu berpuasa sebagaimana telah diwajibkan ke atas umat-umat yang sebelum kamu, semoga kamu menjadi orang-orang yang bertaqwa. " - (Surah Al-Baqarah: 183) ''


wahai BLOGGERS YANG BUDIMAN ,

TOLONGLAH ANENG . . bagi idea yang bernas untuk komik kedua Aneng . Aneng dah mula blur =.=
insyaAllah aneng akan turut sponsor nama penyumbang dalam komik Aneng nanti

komik yang Aneng karyakan pada kali ini berwatakkan remaja COOOLLLL dalam dirinya , hidupnya & keadaan sekeliling . LIFE IS SUCK !








aneng akan pilih 3pemenang berdasarkan jalan cerita yang bernas !

syarat2 :-

letak banner ANENG SI PELUKIS CILIK tuh kat entry anda
✿ corak kan jalan cerita yang disarankan dengan tajuk 'ini komik saya'
✿tag kepada 5rakan anda . pastikan mereka tahu ya !
✿ tarikh tutup : 31OGOS2011  20SEPT2011 (MUKTAMAD!)
✿ andai dirasakan hasil karya Aneng gempak sila lah follow ya ^^
✿ link kan entry anda di ruangan komen sini

hadiah lumayan la jugak menanti anda

tag bersama

maklumat tambahan memandangkan ramai bloggers yang kompius

>> anda tidak perlu lukis cuma KARANG jalan citer jer . jalan cerita boleh berdasarkan lukisan di atas  .  bloggers juga boleh reka jalan cerita sendiri jika mahu bagi tampak lebih menarik bahagian klimaks !

contoh : hero berjumpa dengan heroin secara tak sengaja . malangnya hero terlampau cool menyebabkan heroin terasa hati atas kelakuannya

SELAMAT MAJU JAYA !

24 pucuk surat:

Xavi De

komen pakcik :
~ perrghhh...kamu mmg berbakat, pakcik tabik springgg, lukisan ala2 anime jepun gitu..:D
~ trimas tag pakcik, 1st lagi tu, mmg bangga gler la. Insyallah pakcik cuba perah otak pakcik ngn mesin kelapa utk kluarkan idea. 1st dapat tag, teruja ni...hehe
~ 31hb tutop..? harap2 dapat la duit raye..lalala..keh3x..
~ ni komik ke-2? komik pertama tajuk apa?
~ kena buat mcm karangan la nie ea..?

aneng hitchies

aiyak byk nye soalan encik Davi .
1.contest nih tutup 31OGOS selagi tidak beralih tarikh kepada 1SEPT
2.komik pertama bertajuk : Cinta Salju yang diterbitkan oleh Gempak Starz
3.a'ah . karangan . up 2 u la berapa panjang nak dihasilkan . depend on ur idea ^^

|| A Lady Named .. Yantiey ||

OMG... Need focus n idea! Chaiyok2!!

aneng hitchies

sama2 la kita sakit kepala ya yanty ^^

Princess Nusy

thanx tag..first time nyh..hehe..=))

aneng hitchies

hihihi . pengalaman pertama mengajar kita erti risiko . pengalaman lepas mengajar kita erti pancaroba kehidupan . good luck =)

aDda

giler cantiknyewww!!

aneng hitchies

^^ thx . jom la join skali . mn taw kot menang nanti

Xavi De

oitt2...xavi la, not davi..=.=
da mcm david armugen..huhu
ok2..thanx..:D

aneng hitchies

=.= soe la . hahaha

khairul

terima kaseh tag sy...sy akan cuba buat

aneng hitchies

sama2 kasih ^^

Princess Nusy

cmne nk tag kwn ek?xreti sgt sal ni..huhu..sowy.. =(

aneng hitchies

^^ jap aneng anta link ye

aliasafifah

^_^

aneng hitchies

join la kalau ada ms ^^

Umie Artoqiemie

pandai sungguh melukis.

aneng hitchies

^^ thanx

sLpmEpLz™

lorh aneng ke yg lukis komik uh?
asal xtawu ni <--kononnya pmbaca setia gempakstarz.. muahaha

aneng hitchies

^^ tp x sefemes koru & geng yg len

si macho

bt cerita pasal feeza macho lahh :D bhahaha :p

p/s : masih tunggu lukisan aneng (^__^)V

Albenz

sy tak kreatif mcm deworg lah aneng..da bnyk hari fikir idea...tp ingat devices, programming, coding, php...jew lam kpala...

aneng hitchies

sI macho: uhux.. Insyaallah..skg di kuantan.. Sbr ya

benz:try jer.. Hehe

Anonymous

hey guys, cinta forum Anda - anenghitchies.blogspot.com
http://izowpg4lk5.insanejournal.com/2565.html
http://xo7hzcvhey.insanejournal.com/1284.html

 

Followers