Jangan tertipu bila beli kuih muih

baru - baru nih kita digempak gempurkan dengan satu berita HOT yang menyatakan Pepsi , Coke , Tropicana dan segala bagai air dimana telah dicampurkan darah yang dijangkiti HIV Aids ! tapi bagaimana pula dengan cookies spesel ? antaranya Chipsmore ? biskut tiger atau wuteva lah . Hari ini aneng akan merungkai persoalan Halal dan Suci


Cuba korang tengok juadah di atas . Puding ker biskut ? atauuuuuuuuu TETTTTTT !
Shhht ! jangan sebut ! #sebut dalam hati jer . 
tapi aneng tengok macam 

Sorry kepada pihak yang terlibat . 

komen

9 pucuk surat:

HotPick

apa kaitan kuih dgn pepsi???

Mohd Amin Aizuddin

Tu nama dia taik lembu tersesat..hahaha

aneng hitchies

@hotpick : kalau tercekik t cari air

aneng hitchies

@hotpick : kalau tercekik t cari air

aneng hitchies

@amin : =.= terusnyaaaaaaaaa

keri ikhwan

sedapppnyaa

aneng hitchies

@keri : hahahhahahhaha

Jo Qusary

itu ialah sepinggan kuih macaron tak menjadi

aneng hitchies

@jo : erkkkk . jo . adakah anda sedar ape yg anda ckp ? adakah anda taw macaron sebenar mcm mn rupa ? o.O

 

Followers