c'mon guys ! join dis contest .




click d' link above to join d' contest



tengah syok2 lepak kat page blogger yang len tiba2 mata aku nih cm da stick kat satu page contest

waaaaaa . contest lagi .

Contest : Gambar DesktOp Lappy !

korang2 pun jum la join sekali

sesama memeriahkan contest nih

(saya tolong promote nih gugu ^^)

.

.

.

.

.

.

.

tadaaaaa~

^

^

^

^

^

.:: ni tuan empunya dekstop background derrrr~ ::.

hahahaha

yang aku punyer xla lawa sgt pon tp aku sangat suka ini . . .

♪♪♪♪♪

♪♪♪♪

♪♪♪

♪♪





♪♪

♪♪♪

♪♪♪♪

♪♪♪♪♪

Dari dulu sampai sekarang aku wat pic nih as a desktop background

Byk mende aku pikir time tengok pic nih

ɞ terkenang2 kan anak sedara yang nakal + mengada yang amat !

ɞ nih la hasil usaha aku dalam mengedit pic bersama hamano akira (first time)

>>> dapat kritikan yang teruk ! <<<

Tp

Alhamdulillah

ɞ sekarang aku pun wat partym dalam komik editor .

.:: thanx hamano akira yang setia mengajar aku ::.

.:: domo arigato ne Hamano Akira ::.

---- Tutup cerita ----

kang lagi panjang aku nak taip entry nih

~evil laugh~



aku tag ke kengkawan sempoi aku :

1 . http://mearale.blogspot.com

2. http://missammiyy.blogspot.com

Harap menang la yer gugu ^^


 

Followers