virus apakah di japan vs korea????


aku rasa mulut budak zaman sekarang nih laju je lau tanya pasal actor jepun atau korea
pendek kata lau nama actor tu siap ley hafal satu2
lau laki banyak minat actor pompuan
&
sebaliknya . . .
tp aku rasa girl nih lagi la giler
*jangan salah paham perkataan giler di atas

masa aku skulah menengah dulu pon
andai nya kita tak taw drama / nama2 mamat korea @ jepun yang encem
sah2 kene sindir ngan member
tak ikut perkembangan la katakannnnn~

dan apa yang aku tengok
kalau hero dalam sesuatu drama tuh hencem lagi la sawan si pompuan nih
sampaikan sebelum tido pon asek seru je nama mamat tuh
*masa aku dok hostel ginila ~
geram2 nak gi hentuk pale minah nih . .
ko ingat ko seru nama mamat tuh ye datang kat ko ke ha?????

masa aku nak menjejak kaki ke lapangan bas menuju ke KLIA dulu buat pertama2 kalinya aku dipesan oleh anak jiran aku
'kak neng,lao otomen pegi kat tempat kak neng tolong amek gambar ya?'
aishhhhhhhh ~
budak nih . . tak abih2 otomen
at least doakan la aku selamat sampai kat sana
~sighhhhhhhhing


abis yang tuh . .
yang nih pulakkkkk

member aku anta email
'aneng,ko pegila shibuya'
apa ko ingat shibuya dengan hachioji dekat?????
senang2 jari kau menaip email kat aku suruh p sana semata2 yui
huh~ jangan harap !


yang nih memang tak boleh dinafikan lagi


ada sorang member aku dapat pergi korea
leh pulak ye anta pic dia kat tower63
*alaaa~yang dalam drama my girl tuh
memang aku ada la siket jeleznye
tapi pegi sana semata2 sebab giler sangat dengan tempat2 tuh
bek perap (duduk) jer dalam bilik & study ~
*alasan pokai ~ hahahhahaha

nih aku nak share sumthing dengan korang sumer
lau korang nak blaja jepun exchange lah link anda di atas supaya mudah saya jejak anda balik
ok???

bye^^

0 pucuk surat:

 

Followers