what wrong with 'Secret Recipe'??





apa yang bez sangat dengan scret recipe?
setiap kali aku pegi keje orang berderu-deru pegi SR
balik keje pun ramai lagi
nak juga aku merasa kelazatan SR yang di angau - angau oleh orang area SPyramid



--------- ini hanyalah mukaddimah sahaja ---------



nak di jadikan cerita . . .
ari nih ari last member/akak yang palinggggggg aku rapat kat GCH retail
nisa amir (bukan nama samaran)

pagi2 lagi masing2 pegang perut
tak taw la ngape
tp yang kompem aku memang lapoooo
tunggu kak nisa & kak bani bagi green light jer nk kuar break


15minit kemudian . . .

tepat2 pukul 2petang cepat2 kuar pergi break
tapi masalah nye time tuh tak taw nak makan kat mane

last2 . . .
sampai depan pintu gerbang secret recipe
masing2 layannnn jer ngn otak blur2
nak masuk ke tak nak
aihhhh
masuk jelaaaaa



--------- ini hanyalah isi tersirat sahaja ---------



sambil2 layan spaghetti meetball & grilled ape ntah kak nisa order
sambil2 jamu selera
kak nisa pun setat la dengan citer sedeh nya
aku pun da setat jadi sebak
besela dalam hati ada pantai
sekali ombak tinggi banjir la . ..

time kak nisa diam
aku terus bisik kat kak bani soh alih topik
kami da gelak2 tengok kak nisa yang masih mengom2 (terpinga2)
hahahha (evil laugh)
kak nisa tany ngape gelak2
aku ngn kak bani dah blank nk bagi xcuz apa lagi
past tu terpancul la ayat 'pandang belakang'

*terasa nak pecah jer perut bila kak nisa ikut & percaya cakap kami


p/s : sorry ye kak nisa kami bagi alasan tipu jer tadi semata2 nak elakkan topik sedeh kak nisa tuh . apa pun kami mendoakan yang terbaik untuk kak nisa



--------- ini lah mesej sebenar ---------








0 pucuk surat:

 

Followers