serius sadis !

tulun la weyh . . aku memang takley blah bile teringat kete aku kena romen ngan lori . . nak tido pon asek terpikir lg mana nak cekao RM200 nak repair . koram tengok ler nih . =.=

Photobucket



tapi yang nih lagi sadis !


Lamborghini Murciélago Kemalangan Dengan BMW M5 Di Lebuhraya Sepang 19Jne !



EYESSSSSSSSSS HURT!!


Ini ialah koleksi gambar fresh from the oven dari kejadian eksiden membabitkan BMW M5 dan sebuah Lamborghini Murcielago SV640 di lebuhraya Sepang Putrajaya. Lambo sudah total loss dengan kerosakan kronik didepan dan belakang. Menurut saksi dan pengambil gambar asal ERICMAXMAN beliau melihat Lambo mengejar BMW dari belakang ketika dalam perjalanan pulang dari JapanGT di Litar Formula 1 Sepang. Beliau sempat ambil gambar sebelum eksiden berlaku kedua-dua kereta ini memandu dengan laju. Dari kesan koyakkan pada bontot M5 Eric merasakan Lambo terlebih cocok dan akibatnya bergesal. Lambo langgar sideguard si M5 masuk rumput




jum terjahhh !



Photobucket
Photobucket
Photobucket



teruk kn ? *lau nak banding kete aku ? isk . . . isk . . isk . .
tp yang tu pom lom tentu ag aku repair ke tak =.=



p/s : kepada koram yang baik hati klik la sini
serlahkan keprihatinan kamu .


ley aku kumpul duit beli persona plak ^^ hulurkan tangan ringankan beban

0 pucuk surat:

 

Followers