Cara mengiklan Churp - churp

Hai . apa itu churp - churp ? isk# tak taw la gi ker ?

 Apa itu Churp - churp ?
Ramai yang dah tahu tapi mugkin segelintir yang masih tak tahu dan tertanya - tanya 'Apa itu Churp - churp ? Sama ker dengan Nuffnang ?' . Nuffnang dan Churp - chup merupakan iklan secara online melalui blog , facebook . twitter dan beberapa laman sosial yang lain . Cuma yang membezakannya , Churp - churp ni , kita boleh pilih campaign mana yang kita iklan kan .

Aneng lebih gemar iklan Churp - churp dari guna perkhidmatan Nuffnang . Sebab nuffnang nih susah sikit nak dapat hasilnya . Tapi , kalau nak cepat earning kita , kita kena pandai dan rajin promote dekat orang yang belum daftar lagi . Nak tengok bukti ?



Kalau terasa benda nih bergunna , korang boleh DAFTAR online di sini . (klik sini) . Untuk pengetahuan korang , Churp - churp tidak mengenakan sebarang caj . FREE . Korang cuma perlu isi korang punya profile . Bila dah cukup masa , korang boleh cash - out !

Macam mana nak iklan Churp - churp ?
Kempen yang kita berminat untuk diiklankan boleh digunakan dengan berbagai cara ! Kita hanya perlu share kempen mengikut kreativiti tersendiri . Cuba klik sini .

Cara lain adalah melalui entry klik sini . kalau nak share melalui Facebook ? Twitter ? alahai ~ senang jer . SUMPAH !


Tapi ingat ! Churp - churp nih ada pantang larangya . Bukan orang yang lepas beranak je ada pantang larang taw XD

APA YANG BOLEH KITA LAKUKAN

1. Share melalui wall Facebook kita sendiri
2. Share melalui fanpage kita sendiri
3 Share di Timeline Twitter kita sendiri
4 Share di laman sosial yang lain

APA YANG TIDAK BOLEH LAKUKAN

1. Jangan SPAM ! - benda nih yang selalu di beri peringatan . JANGAN SPAM ! JANGAN SPAM ! JANGAN SPAM ! isk# tak paham ker ? atau korang tak tahu apa itu SPAM ? Contohnya , Time korang iklan kempen (share link) kat open group , Fanpage orang lain , Twitter orang lain dsb . . Korang tahu tak apa yang akan terjadi kalau korang buat macam nih ? Earning korang tidak akan masuk untuk jumlah Churp - churp korang tu taw ! Jika korang masih tak reti bahasa kemungkinan besar Churp - churp korang akan digantung . Ini bermakna , korang dah tak boleh guna Churp - churp !

Ini sahaja yang aneng share buat masa ni . Aneng cuma kongsi apa yang tahu dan menolong korang macam mana nak dapat duit poket ^^


komen

0 pucuk surat:

 

Followers